استفاده از سنگ رودخانه ای در نمای باغ و ویلا

زمانی که از آفرینش نمای دلخواه در سطح بیرونی باغ وویلا صحبت میکنیم، استفاده از سنگ ورقه ای میتواند یک گزینش عالی برای خلق چنین نمایی باشد.

از پرکاربردترین استفاده های سنگ ورقه ای ایجاد مسیرهای گذرگاه در ورودی ساختمان یا ویلا و یا در قسمت محوطه است،

حتی اگر به دنبال طرح های متفاوت سنگ های ساختمانی جهت کفپوش محوطه ساختمانی باشید و یا به دنبال خلق محیط طبیعی کاملا متفاوت، متنوع بودن این نوع سنگ های ساختمانی و ورقه ای رضایت شما را جلب میکند.

این نوع از سنگ ها حتی از نظر دوام و ماندگاری و اقتصادی بودن مقرون به صرفه هستند. نیاز به مراقبت چندانی نداشته و با آب قابل شستشو می باشند.

سنگ رودخانه ای

این سنگ ها نوعی از سنگ های طبیعی بوده که در رودخانه های کم عمق به راحتی قابل تهیه هستند، این گونه از سنگ ها به دلیل بر خورد با آب در آنها عمل سایش و فرسایش ایجاد  می شود و به شکل گرد تغییر می یابند ، از جمله کاربردهای سنگ های رودخانه ای می توان در دکوراسیون خانه و ویلا به کار برد و  محیط چشم نوازی با استفاده از این سنگ های طبیعی خلق کرد.

این گونه از سنگ های رودخانه ای و ورقه ای تنوع و رنگ طبیعی زیادی دارند که می توان با توجه به رنگ فضای مورد نظر از طرح و رنگی استفاده نمود که هم نوایی بیشتری داشته باشد و همین طور با استفاده ازسنگ های طبیعی در طراحی فضای درونی و بیرونی تغییرات چشم نوازی میتوان ایجاد کرد. از این سنگ های رودخانه ای و طبیعی  می توان برای طراحی کف استخر ، دیوار های اتاق ها ، قسمتی از آشپزخانه و نمای بیرونی ساختمان و مسیر عبوری ساختمان یا ویلا استفاده کرد و گیرای خاص در فضای مورد نظر با استفاده از اشکال زیبای طبیعت ایجاد کرد و طبیعت را به محل زندگی آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *