صنایع سنگ امیر

سنگ رودخانه ای امیر

کاربرد های سنگ ورقه ای و سنگ رودخانه ای امیر

در ادامه مبحث کاربرد های سنگ ورقه ای و سنگ رودخانه ای امیر چند مورد دیگر را به شرح زیر بیان میکنیم:

همانطور که قبلا ذکر شد سنگ های ورقه ای در انواع طرح و رنگ های مختلف وجود دارد که در اجرای نمای دیوار در باغ و ویلا و بعضا منازل بکار میرود و این امکان را به شما میدهد که خلاقیت خود را در طراحی این بخش به اجرا درآورید،به عبارت دیگر انواع رنگ ها موجود هست

شما فقط از خلاقیتتان بهره برید.

جهت طراحی نمای دیوارهای ویلا و باغ وباغچه به کمک سنگ های ورقه ای و رنگارنگ به خوبی میتوانید نمای زیبایی خلق کنید ، که در این صورت نمای دیوارهای ویلای شما به مکانی جذاب بدل میگردد.

از نظر فنی در نمای دیوار سنگ های ورقه ای ، سنگ‌ها را به دو روش  دستی و فرز خورده یا  همان برش خورده  مورد  استفاده قرار میدهند.

سنگ های ورقه ای طبیعی  و سنگ رودخانه ای امیر به دلیل شکل یا مشخصات فیزیکی‌شان دستکاری نشده اند و به همان ترکیبی که در طبیعت موجود هستند و از معدن استخراج شده،

در دیوار مصرف می‌شود مانند سنگ‌های قلوه یا سنگ‌های ورقه ای.

حد نصاب ضخامت قابل قبول این سنگ‌ها برای نمای دیوار‌های سنگی، ۳سانتیمتر می باشد.

آبنما سنگ آتشفشانی

سنگهای اتشفشانی از نظر فرم وساختار و رنگ مانند صخره های طبیعی بوده و دارای وزنی سبک و همچنین قابلیت  استفاده در دشوارترین قسمت های یک ابنما میباشند..

کاربرد بیشتر این نوع سنگ در خلق آبنما، برکه و تزئینات داخلی و خارجی باغ و ویلا می باشد که میتوانید ازسایز بزرگ آنها استفاده نمایید.که به دلیل داشتن اشکال مختلف در رنگ ،فضایی آرام بخش و طبیعی بوجود می آورد.

انتخاب سنگ مناسب برای قسمت بیرونی باغ و ویلا مثل پله ها  بسیار مهم می باشد.

غالبا استفاده از سنگهای ورقه ای بخاطر مقاومت بالا در برابر سایش ،رطوبت و ضربه ،بسیار مهم و قابل استفاده است.

پلکان ورودی باغ و ویلا که در فضای باز هست حتما باید اصطحکاک لازم را داشته باشد تا در مواقع بارندگی و یخبندان قابل تردد باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *